Kylskåpsäckel!!

Alltså, borde ha tagit en före- och efterbild men med tanke på känsliga läsare lät jag bli.. Fy fan, jag vet inte vad men någonting hade läkt så det var äcklig matsörja i botten på kylskåpet! Passade på att rensa igenom maten och ja, det blev inte så mycket kvar vill jag lova. Ska nog ha en lektion med min sambo om vad som kan slängas i ett kylskåp ;) Nu är det i alla fall gjort och fräscht blev det! Har haft MSN-dejt med mamsen om deras ankomst på söndag, svenskt godis beställt och en massa grejer som jag självklart glömde när jag var hem sist.. Ja och mamma glöm för guds skull inte skavsårsplåstren!! De är svindyra här nere och jag lyckades givetvis med 2 nya blåsor på springturen idag. Orkade springa riktigt långt den här gången (för att var ajag), kul att det händer nånting. Har också börjat planera in en dykarutflykt, ska bli så sjukt roligt att dyka med pappa!! Jag är ju lite nervös dock, ska jag verkligen klara att dyka på riktigt? Alltså på riktigt, på riktigt?
Nej, nu ska jag diska den sista disken och kolla ett avsnitt Greys till :)
Ullsan, Åsa och jag påväg till Golden Bay i fredags, lovely måste jag säga :) Notera att vi alla tre har jäävligt snygga solbrillor!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0