Ispack

Eller vad man nu säger på svenska? Tur att vi haft ärtor liggandes i frysen sen typ vi kom hit för de gör just nu under på mitt knä.. Någon som vet om man ska kyla en överansträngning? Fan, börjar bli rädd att det är nåt med korsbanden! Men, det kanske gör ondare? Hur vet man det? Mamsen, kan inte du boka tid hos doktorn tills jag kommer hem?
Faast, vänta lite. Kanske har lite extra ont för att jag varit på årtiondets drygaste träningspass som gjorde att jag kräktes pga träning för första gången någonsin? Men beröm fick jag, och tränaren var skitsnygg med bröstmuskler som inte var av denna världen så det fick jag tåla :) I med en powerbar så var det bra igen!
Har inte så mycket vettigt att säga om min dag, förutom att jag hunnit med 2 träningspass och gjort mitt första "riktiga" jobb-pass. Sjukt slut i huvudet nu, men det gick nog rätt så bra tror jag för att vara min första dag :) Är nöjd med dagen, dumt att klaga! Nu ska en väldigt trött jag mysa med Greys och mitt enorma mjölkglas :)
Syns mjölkmuschen eller?

Kommentarer
Postat av: mamsen

ta det piano med träningen ... det blir svårt att få till läkartid när du är hemma pga helgdag på torsdag, så då får du bestämma dig bums så för jag försöka jaga tid !!!

Pussar

mums

2010-05-04 @ 17:36:00

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0