Hoffman 2010 avklarat

364 dagar kvar till nästa? Fy fan vilken promenad.. Kommer inte ihåg nånting från de sista 5 kilometrarna, har tydligen pratat med pappa i telefon, inget minne. Skulle ha dragit omkull mig i skogen (förvånar mig inte) och fixat fläskläpp, kan förklara varför jag är lite öm men inte är det nån fläskläpp inte. Har också tagit av mig mjukisbyxorna jag hade under regnbyxorna, vilket innebär att jag måste stått mitt i vägen i trosor. Bra gjort Camilla. Har även slängt iväg min väska innehållandes en del öl, en kamera, ett par converse och diverse kläder. Bra gjort ännu en gång. Fan, tänkte inte den här resan skulle kosta mig så mycket mer än 20 öl och lite diesel, hur fan ska jag ha råd att punga ut till en ny kamera? Suck..

Jaja, nu sitter jag hos kusin i Göteborg, ska snart gå och käka och sen bär det av till skogen igen :P Kan jag inte bara få kunna trolla hem mig? Bara för idag?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0