Fredagsmys

Blir ingen utgång idag, även om det var tanken från början. Det finns inte ork nånstans i Camillas kropp, har laddat med chips, mörk choklad, vattenmelon och god juice, min kväll kommer definitivt spenderas i sängen! Skulle egentligen ha varit och tränat nu, får ta det imorgon istället för nu är jag sjukt mätt på köttfärssås och spaghetti :) Träna hinns med, ska ju som sagt egentligen ta det lugnt med knät. Är konstigt att jag får ont när jag går på stan i lågskor men inte när jag är ute på krogen i högklackat, hur går det till egentligen?
Skulle ju bjussa på bilder från igår men det blev inte så många tagna, lägger upp ett filmklipp från kvällen istället :) Spelar ett ölspel som jag definitivt ska införa hemma, se och lär:
Nu är det lite drygt en timme kvar tills filmen börjar, vilket innebär att jag hinner bädda ner mig med ett avsnitt Greys innan :) Hoppas ni får en bra fredag och ta det lugnt med livet för guds skull!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0