Ett rent samvete är ett gott samvete.

Haha, hade tänkt att fira mitt nya dykarcertifikat med rosévin på balkongen i kvällssolen, kanske i gott sällskap. Nej, slutade med en storstädning av köket och mitt rum. Idas rum vågade jag inte gå in på, det får hon sköta själv :) Nu är i alla fall gemensamma utrymmen redo för päronens ankomst, OM vi kan hålla det rent tills dess. Hoppas det, städa kök är rätt äckligt tycker jag.. För att inte tala om badrum. Usch! Men som rubriken säger så mår mitt samvete nu lite bättre, vilket jag förstörde alldeles nyss när jag blev sjukt sugen på cornflakes med sirap smaksatt med kola och kall mjölk. Jag tror vi alla kan komma överens om antalet nyttiga ingredienser i det där kvällssnackset. Än en gång, usch!
Mm, fräsch är jag då iaf inte, det är drygt att städa!
Ska hoppa in i duschen och sen bädda ner mig i sängen, ska kolla på film nummer 5 i ImDb's lista över 250 bästa filmerna. Pulp fiction. Har nog faktiskt inte sett den filmen och det borde man väl skämmas för? Nånting som jag däremot gjort i eftermiddag som varit jävligt bra, sträcklyssnat på typ 5 st P3-dokumentärer, bland annat den om Estonia-katastrofen, Norrmalmskatastrogen, Västtyska ambassaden-katastrofen och så var det nån till, garanterat en katastrof det också :P

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0