Bränna

Japp, så har jag lyckats bränna mig. Igen. Visst tittade solen fram vid tiotiden, och nog fan har det varit varmt idag! Låg på stranden i fyra timmar, sov och lyssnade på P3 dokumentär och ja, brände mig. Vackert rödrosig för tillfället men det har förhoppningsvis lagt sig tills imorgon. Värsta just nu är att jag inte kan smörja in mig överallt för då invaderas hyn av finnar :P Så jävla trött på denna förbannade hy.. Men men, vad fan ska jag göra?
Idag har jag för övrigt haft det väldigt lugnt på jobbet. Hann lägga 63st Kungen och vann 35 av dom, får man väl vara stolt över? Jobbar 17-01 imorgon också, 9-17 på söndag och sen bär det direkt av till flygplatsen för att hämta upp mamsen och papsen :) Nu längtar jag nå fruktansvärt, speciellt efter lite oroväckande mardrömmar inatt.. Ska bli skönt att ha dom här minst sagt!
Nej, nu blir det en kopp te och en film, kram på er!

Kommentarer
Postat av: Jakobuna

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2011-05-09 @ 14:37:22
URL: http://jakobuna.blogfeaturing.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0