Beachbabe

Eller säck potatis.. Spelar det någon roll? Fan också..
Idag är jag fruktansvärt omotiverad för hela dagen har spenderats med mer eller mindre migrän och träningen gick åt helvette idag. Skyller på knät och alldeles för snygga instruktörer, borde vara förbjudet! Så jag bjussar på lite bilder. Här nedanför sitter Maryam och Monica och lunchar.
Det här är vad de kollar på:
Bara fem minuter från jobbet :) Som förresten ligger bakom de här:
Och de där:
Ja, mitt jobb ligger rätt så fint.. Nu ska jag kolla Greys och kolla om jag hittar mer ärtor i frysen :P Och nej mamsen, du behöver inte boka läkartid, jag ska nog ta det lite "piano" med träningen ett tag..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0