Äntligen!

För första gången på två dagar kan jag faktiskt ta det lugnt, sitta på balkongen och njuta av de sista solstrålarna :) Sjukt skönt! Idag var dag 2 på dykarkursen och jag är praktiskt taget klar, ska bara göra sista provet och två dyk till sen är certifikatet mitt! Alltså jag överdriver inte när jag säger att det här är det grymmaste jag gjort! Sjukt kul, det är helt ofattbart när man är där nere och andas, bara tittar på alla fiskar och miljön runtomkring sig. Helt sanslöst! Har du möjlighet så prova på, trodde jag skulle vara rädd men nej, det är bara grymt. Fick inte ha med mig kameran under vattnet idag för vi hade fortfarande övningar att göra, men på torsdag ska vi dyka bara för sakens skull och då kan jag ta med mig den :)
Bjuder på dessa tills vidare
Den nedre bilden är beachen i Pachville, inte så stor men nog duger den :) La mig där efter kursen idag och totaldäckade, vaknade 1,5 timme senare och kände att det nog var dags att ta sig hemåt.. Mötte Ida och Danat i dörren, de tycker jag borde sluta sola.. Hm, tror inte det :)
Nu blir det en liten promenix oxh kanske några springsteg! Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej ! I em var pappsen o hämtade farmor o hon var glad åt att vara hemma igen, så även farfar som utbrast ett "Välkommen hem !" minsann !

Kul att det funkar bra med dykningen, vi kommer på söndag så planera du in ett par utflykter nästa vecka vetja !

Kram

Mums

2010-05-25 @ 19:26:35
Postat av: Cheating

I really enjoyed it. You have done a great job.

2011-05-16 @ 08:42:49
URL: http://cheating.blogimagine.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0