After work-mys

Har varit en riktigt underbar dag idag, solen har värmt riktigt ordentligt! Kul att jag jobbat 9-17 så jag missade nästan alltihopa, men det vägde Joshen upp :) Vi unnade oss nämligen varsin öl på en uteservering och delade på en parma-pizza! På tok för längesen och nästan för trevligt :) Det fanns ju en del och snacka ikapp, vi har inte setts på jätte länge men det ska vi försöka ändra på.. Tog en sväng förbi deras takterass också och njöt av de absolut sista solstrålarna som orkade upp över taken, hur mycket mys som helst!!
Ligger hemma i sängen nu och ska egentligen plugga till det sista provet på dykarkursen imorgon, går ju sådär som ni kanske märker.. Ska nog kolla ett avsnitt Gerys, sova och lita på min enorma intelligens istället :D
Har ni hört det bästaste av det bästa förresten? Kanske, kanske, kanske kommer Arvid hit igen!!
Jag tänker då i alla fall hålla tummarna!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0