Workday

Har lite tid över på jobbet, så slänger in ett förmiddagsinlägg för ovanlighetens skull :P Idag skulle bli årets varmaste dag hittills men jag tror tyvärr inte det. Var nästintill kallt när jag gick till jobbet strax innan sju imorse! Kallt?! Är helt sanslöst vad snabbt man vänjer sig vid värmen.. Hoppas verkligen det blir bättre väder imorgon, är ju ledig då och jag och Felicia ska spendera hela dagen i bikini i solen är planen, blir fan tokig om jag måste stanna inne på grund av skitväder! Har fått höra nu att i mars-april kan det fortfarande bli regnoväder och så emellanåt, vilket jag VERKLIGEN hoppas är skitsnack! Vill ju bara ha så varmt som det kan gå att få!!

Nej nej, nu ska jag och SnowPatrol försöka fokusera på att göra något viktigt istället!
Hoppas ni får en bra lill-lördag!

Kommentarer
Postat av: Faster

Är i Gbg en snabbis med din mor. C:a ett dygn.

Passade på, då Sara drar till veckan.

Hemma är det vinter-vinter. Men solen lyser.

Farmor brukar vara till Jane ibland, och titta på dina bilder.

Ha de gött. Kram

2010-03-03 @ 21:27:51

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0