Vita bönor i tomatsås

Idag visade sig bli en riktig slappdag. Gick hem efter jobbet, hade bestämt träning klockan sju med Josh och tänkte bara vila lite innan dess (verkar nämligen som att helgens sömnbrist har kommit över mig..). Sure bacon, somnade som en gris med "Den jag ville ha" av Sheila O'Flanagan på magen och sov från typ halv fem till strax efter sex! Ringde Josh och fick till min rena glädje höra att hon också låg och sov :) Var inte så svårt att övertala henne till en vilodag idag!

Har alltså inte gjort värst mycket alls efter jobbet idag, läste lite till efter samtalet med Josefine, lagade morgondagens matlåda (blev en sallad spenatblad, cocktailtomater, paprika, majs, zuccini, fetaost och parmaskinka, kan nog faktiskt kvala till veckans matlåda tror jag!) och käkade kvällsmat bestående av vita bönor i tomatsås och stekt bacon :) Kändes verkligen som att jag satt hemma i köket på Skarpavägen när jag åt! Kände nästan lukten av pappas bruna bönor!! Tror dessvärre inte att bönor är någon direkt höjdare för min värsting till mensmage men vad fan gör man inte för gott krubb?

Måste bara lägga in låten som spelas mest just nu och som jag verkligen skulle vilja kunna spela på gitarren:


What Can I Say med Brandi Carlile.

Älskvärt, verkligen. Älskar min Ipod just nu, den bara fylls på med underbar musik!
Idag har jag lyssnat på Kents senaste album Röd och tycker om det mer än någonsin. Första gången jag hörde det var jag tveksam men nu har det liksom växt  lite på mig. JJ spelas också en hel del, och när jag behöver piggna till på morgonen spelar jag Volbeat på högsta volym och leker att jag är lite av en hårdrockare (eller vilken kategori man nu skulle lägga dom i?).

Nej, nu är det tisdag idag och det innebär serier med sambon!

Gonatt på er!!

Kommentarer
Postat av: Faster

De e alltid gött å sk-a när man har m-värk.

2010-03-03 @ 21:30:15

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0