Underbara dag!

Har återigen lyckats pricka in en ledig dag med klarblå himmel och strålande sol, har varit så grymt härligt väder idag! Lite blåsigt dock men igår regnade det så jag tänker inte klaga på lite vind :P Dagen har varit så jävla nice! Åt den absolut godaste chiliconcarnen någonsin (nej jag kan tyvärr inte skryta med att det var jag som gjorde den), med väldigt bra sällskap vid vattnet i solen :) Alltså, även om chiliconcarnen var sjukt god i sig så blir allt godare och bättre i solsken! Det är bara att konstatera!! Måste dock sett lite roligt ut när vi kom promenerandes på gatan med en kastrull i handen :D

Mötte upp Felicia och Idafisen på Mamma Mia, snackade lite och sen blev det en vända på stan. Var såå nära på att köpa en massa jag inte har råd med, men lät faktiskt bli!! Handlade bara lite nyttigheter till lägenheten och det är ju ett nödvändigt ont ibland..

Förresten, imorgon ska jag ut på middag med min avdelning på jobbet! Kommer 2 personer ifrån huvudkontoret i Sverige som ska bjussa oss på fin-middag! Ska till ett ställe som heter Piccolo Padre och är typ finaste restaurangen på Malta :) Har redan kollat menyn och vet typ vad jag ska ha! Tur att vi skippade detoxen denna vecka för jag ska äta världens köttbit och definitivt minst en efterrätt :D Gud, vad har hänt med mina matvanor?! Äter som en häst konstant!! Jaja, antar det får gå bra så länge jag tränar.. Ja så nu är i alla fall morgondagens paradis-problem vad fan jag ska ha på mig?

Nu ligger jag i alla fall i min nybäddade säng (Ida har både tvättat mina lakan och bäddat sängen!!) med datorn på knät och funderar på hur jag ska fördriva resten av tiden idag. Jobbar 9-18 imorgon så känns liite tidigt att somna redan nu :P Blir nog ett eller annat avsnitt Grey's..

(Hade tänkt bjussa på en bild på en lagomt sliten jag i min säng men det ville visst inte datorn, får bli en annan gång!)


Kommentarer
Postat av: mamsen

Ida skämmer bort Dig ! Bädda sängen - vilken butler du har fått tag i, hoppas du kockar åt henne då ..!

2010-03-18 @ 15:13:01

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0