Total paltkoma

Precis hemkommen från en middag med sambon och Josh på Mamma Mia, och det var verkligen längesedan jag var såhär mätt! Josh åker till Barcelona på en weekend imorgon så vi beslöt att vi var klara med den "tävlingen" vi haft angående socker och så, vilket resultaterade i en fest utan dess like! Fick ju alltså äta vitt bröd, självklart åt vi vitlöksbröd med smält ost till förrätt, man får dessutom alltid en liten brödkorg med jätte gott vitt bröd så det åt jag ju en halv limpa av! Sen en pizza på det, och äppelpaj till efterrätt. Suck säger jag bara, jag tror magen sprängs!! Så, nu kommer jag definivt sova gott!

Blev ingen middagslur heller förresten, åkte till Pachevill och träffade Annika och två av hennes vänner en sväng. Sjukt trevligt, alla är så jävla lätta att umgås och snacka med här! En av tjejerna kommer från Tyskland och den andra från London så det fanns ju verkligen en hel del att snacka om :) Ska nog träffa brudarna för en drink på onsdag som det lät! Ja efter det skulle jag hem till Josh och hjälpa henne färga håret, köpte med jordgubbar och grädde och tänkte överraska lite. Stackarn låg under världens täcke med knappt någon röst alls! Kul att åka till Barcelona och vara dunderförkyld! Jaja, hon var i alla fall rätt så pigg så det blir nog bra! Kommer sakna henne lite grann om jag ska vara ärlig :)

Imorgon blir det jobb 9-18 och tänkte hinna med gymmet innan dess så det är väl bara att säga tack och gonatt nu! Hoppas ni haft en bra helg!!

Kommentarer
Postat av: mamsen

hmm barcelona - läste just att det har kommit 50 cm snö där senaste dygnet så allt är kaos !!!

Här är det bara fint, vitt ute blå himmel om dagarna o -4 grader ! Kalle har fått 25 m lina så nu är vi ute på Säfssjön en stund varje dag, det tycker han är kul.

2010-03-09 @ 19:43:30

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0