Salt..

Har haft en sån underbar jävla dag så det finns fan inte! Satt på balkongen och läste fram tills det var dags att träffa upp Felicia vid halv elva. Gick till några klippor (finns tyvärr inga sandstränder här i närheten) och har bara gottat oss hela dagen! Träffade Josh, Pelle och Andreas (hade tydligen skrivit Anders tidigare men han heter alltså Andreas) för käk vid vattnet och nu är jag hemma igen. Ikväll ska vi och kolla på fotboll och kanske dricka någon mitt-i-veckan-öl :D Nu ska jag dock hoppa in i duschen för hela jag smakar salt, gissa varför!!



Har tagit jätte mycket bilder under dagen men de dyker nog upp ikväll!

Kommentarer
Postat av: Moa

Fy fan va härligt!!! Jag orkar inte se mer snö nu, kan inte fatta att ni solar å har det gött medans man själv pulsar runt i meterdrivor med snö.

2010-03-05 @ 00:22:32
URL: http://musanleverlivet.blogspot.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0