Roligaste någonsin!

Skulle ut och käka middag, ta en drink eller två.. Slutade i en svindyr men sjukt god middag, MASSA drinkar och sjukt mycket ass-shakande! Hade så fruktansvärt roligt igår så det finns fan inte!! Jag, Josh och Felicia skakade fan rumpa så svetten sprutade!! Headbangade så jag har träningsvärk/nackspärr idag, drack jävligt många goda drinkar och hade helt enkelt sjuuukt roligt!!

Middag åtnjöts på en av Maltas finare restauranger så där vågade jag inte ta kort :P Sen fortsatte vi till Hugos för drinkar, där lämnade Ida och Elin oss och så var det bara jag, Josh och Felicia kvar som. Vi drog vidare till Native där det var nästintill folktomt, vi ägde dansgolvet (vilket iofs inte var så svårt pga folkbristen) och charmade DJn så det blev 60-talsmedley! Twistade och försökte oss tillochmed på en och annan bugg :D Sen vidare till Juuls där vi drack några goda drinkar till, träffade på trevligt folk och sen blev det hem till sängen! Klockan var bara strax efter ett när v drog oss hemåt men kändes fan som att klockan var sex på morgonen, MINST! Sån jävla utekväll, ska definitivt göras om igen!!


Jag och Felicia på Hugos

Drinken Fille dricker är specialkompositerad av mig, massa kokos och mjölk :D

Jag och Elin som var här på återbesök, skit trevlig tjej!

Varsin braindamage och så blev allt helt enkelt liite suddigare

Har så många bilder som jag vill lägga upp men datorn är sjukt seg, får bli imorgon!!
Gonatt på er!!

Kommentarer
Postat av: Knasen

Snygg du ar horru!



Jag kan kopa med converse, OM jag kommer i narheten av sana. Vi kommer namligen inte aka till nagon mer stad. Nar vi flyger till Mumbai sa tar vi flyg fran antagligen Kerala och upp, samma dag som vi aker till Sverige. Vi har typ inte shoppat nanting, forutom alibaba-brackor. haha :)

2010-03-25 @ 09:03:47
URL: http://saraekehov.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0