Resväskan till Lidl

Idag har också varit en sån där riktigt lång dag, har hunnit med massor känns det som! Jobbade 7-16, vi lyckades tajma in lunchen så vi var åtta tjejer tror jag som käkade tillsammans. Satte oss ute fastän det inte varit något direkt toppenväder, frisk luft är ju alltid nyttigt. Jobbet gick i alla fall bra, jag och Josh underhöll varandra över Spark och såg till så att den andre inte somnade. Har ju snart klarat en vecka på vår 2-veckorsutmaning, och det enda som vi ändrat på är det här med mat efter klockan åtta. I och med att vi tränar en hel del och det blir rätt så sent så skippade vi den regeln, men annars går det riktigt bra!!

Jag, sambon och Josh tog bussen till Lidl efter jobbet. Ida väntade på oss sittandes på sin resväska utanför jobbet och fy fan vad glad jag är för att vi kom ihåg den säger jag bara!! Fyllde hela resväskan till bristningsgränsen + en papperskasse för 80 euro. Ida tycker det är rätt så dyrt med mat men det tycker nog fan inte jag. Nu har vi liksom nästintill allt vi behöver i säkert tre veckor, minst! Hittade även på havregryn på en annan affär så nu har jag precis ätit en portion havregrynsgröt med banan, mums :)
Kolla havregrynsburken!!

Efter att vi kommit hem från Lidl och sorterat ut rätt mat på rätt plats så packade jag ryggan och drog till gymmet. Tog det rätt så lungt och simmade vad jag och Josh tror skulle kunna vara ungefär 500 meter, men då det är en "relaxpool" och inte en simhall så är det lite svårt att veta exakt. Jaja, skönt var det i alla fall! Vissa dagar behöver man inte ta ut sig till tusen, och vi rörde ju definitivt mer på oss än om vi suttit hemma på arslet!! Bokade även squash-hallen så på lördag då jävlar :D

Slänger upp lite bilder från i lördags när vi var på middag.. Fick ingen potatisgratäng men jävlar vad gott det var ändå!! Ännu ett ställe som är obligatoriskt när ni kommer hit på besök!!


Salladsbuffé OCH soppa till förrätt, serverat med vitlöksbröd och bruschetta

250g rare fillet of pork vad nu det blir på svenska? Sjuuukt gott i alla fall!

Efter middagen blev det en drink på club22, som namnet antyder ligger den på 22:a våningen och hade världens utsikt! Tyvärr visste personalen varken vad hyffs eller service innebär men det var vi för glada för att ta åt oss av. Och drinkarna var så jävla goda! Utan tvekan den absolut bästa mojiton jag smakat!!



Ibland är jag och Josh inte så samspelta..

..men efter några försök lyckades vi väl ändå rätt bra?

Nu ska jag kolla Grey's och sen blir det sova, fick nytt schema idag så jobbar 7-16 imorgon och på onsdag också :P

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0