Natti natti!

Nu ligger jag nerbäddad i min nya säng (det är dags för mig och Ida att byta rum) med datorn på magen och känner mig riktigt jävla slut.. Tog en långdusch efter maten och har plinkat gitarr sedan dess, kommer inte så långt men det är kul när jag lyckas ta rätt toner :D Har spelat lite på Plain White T's Hey there Delilah ikväll, tror inte den skulle vara så svår att lära sig bara jag fick lite hjälp med fingersättningen. Ska införskaffa en gitarrbok imorgon så kan Felicia hjälpa mig lite grann, har väl berättat att hon också köpt gitarr? Hon gick estet på gymnasiet så hon kan lite sen innan vilket jag tänker dra nytta av!



Har redan fixat morgondagens matlåda (ugnsstekt kycklingfilé med tomat, rödlök och fetaost med sallad till) så nu ska jag njuta av något avsnitt Greys, var ju så längesen!!

Har ni haft en bra helg eller?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0