Namnsdag!

Idag har jag namnsdag, fick nyss ett sms från mamsen som upplyste. Dock vet jag att det inte var hon som kom ihåg det, klart det var farmor. Det är alltid farmor som har koll på sånt, och det gav mig en liten lycko-klump i magen!

Så tack farmor för gratulationerna på min namnsdag, tack för att du kom ihåg fastän jag är långt hemifrån!
Saknar min farmor, och farfar med givetvis! Längtar tills jag kommer hem, ska definitivt  minst hinna med ett fikabesök, så du får ha bullarna redo farmor :) Gärna med extra florsocker-röra på!

Haha, jag kommer nog vara brunare än dig farfar när jag kommer hem, om det ens är möjligt :)  Igår slog det mig faktiskt också, mina händer har jag fått av farfar. Utan tvekan, de är faktiskt väldigt lika hans! Speciellt nu när de är bruna haha. Om man bortser från nagellacket i och för sig. Har aldrig sett farfar i nagellack tack gode gud!

Tack från er andra också så klart, mamsen, papsen och farfar, och Matilda till och med :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha, morgar i nagellack. VILKEN GREJ! Det skulle man ha på bild :D

Du, kan inte du facebook-maila din malta-adress så att jag kan skicka vykort till dig från indien?

2010-03-07 @ 11:40:50
URL: http://saraekehov.blogg.se/
Postat av: Moa

Grattis på namnsdagen!

2010-03-07 @ 20:15:42
URL: http://musanleverlivet.blogspot.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0