Mer bilder från i tisdags



Vidare till Native, resten av bilderna bjuder jag på bara för att jag tycker om er!





Och det här var de snälla bilderna.. Herregud hur fan man kan se ut ibland! Kan inte nog säga vad roligt vi hade, skrattar tills tårarna rinner när jag kollar igenom bilderna! Jaja, nu ska jag somna till tvättmaskinens sövande ljud och vakna till strålande sol imorgon!! Tre lediga dagar framför mig och väderprognosen ser minst sagt bra ut :) Imorgon vankas dessutom brunch i solen men Josh, kan inte bli annat än underbart!

Kommentarer
Postat av: Knasen

Ja, men det kan jag nog fixa horru! :) Jag ska kopa massa sana, asbra som mysbrackor om inte annat. Haha..

Ja, lite synd kanske. Men fan, den stan ar djavulens pafund! Jag shoppar dyrt i Sverige istallet. Haha.

Koper val smycken och sa istallet.

Jag kommer hem till Goteborg 9e april, och stannar dar hela den helgen du ar hemma. Du kommer inte forbi antar jag? Men nar ar hofman? Puss!

2010-03-26 @ 04:50:21
URL: http://saraekehov.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0