Matlagning och Greys

Fan så gött det var att komma hem då! Har suttit på jobbet och inte gjort något vettigt alls idag känns det som, Staffan har dessutom ätit en massa mörk choklad och givetvis prasslat extra mycket med pappret :P Dag ett i alla fall snart avklarad, känns helt ok! Ska dock ta detoxen på riktigt nästa vecka, behöver storhandla hem lite nyttigheter för att kunna göra det ordentligt. Bland annat en stavmixer, men hur fan ska jag ha råd med den?

Går hårt åt ekonomin att vara här, känner ju verkligen inte för att snåla heller så det gör jag inte. Spenderar faktiskt pengar som tusan :P Men men, man lever bara en gång eller hur är det man säger? Faster har rätt i det hon säger, har på senaste varit en stadig färd mellan sömn, jobb, festligheter och diverse pengaspenderande, men nu får det fan vara nog ett tag. I alla fall med alkoholkonsumtionen och klädshoppingen, nån måtta får det fan va!

Ska dra på ett avsnitt Greys och fokusera på morgondagens matlådor, har lax i ugnen som ska bli en laxsallad och ska steka kyckling med ångstekt broccolli till middagslådan :D Känner att riktig mat 1 gång om dagen inte funkar längre, så får helt enkelt göra två matlådor! Jobbar dessutom 13-22 och om jag har 2 matlådor att se fram emot känns det inte riktigt lika tungt :D

Har ni haft en bra måndag? Här tittade faktiskt solen fram igen och det verkar som att kanonvädret är påväg tillbaka!!


Kommentarer
Postat av: mamsen

hej ! Kors va ambitiöst - mat i ugnen kl 22 hm här sitter jag just o laddar för lunchen som skall bestå av rotmos o falukorv för jag är jättesugen på rotmos, så det så ! Mörk choklad är väl nästan litet nyttigt = detox eller ??

Pussar i massor från strålande soliga Säfsen !

Mums

2010-03-16 @ 11:13:07

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0