Lovely helg!

Fan vilken bra helg jag har haft! Vädret blev lite bättre igår så vi åt pannkakorna på taket, käkade så jag höll på att spricka :P Sen gick jag, Ida, Josh och Amanda till ett nyööpnat köpcenter här på Malta som fan var underbart! Gjorde 113 bitar sushi som delades på 8 personer och ingenting fanns kvar när vi hade ätit klart (mkt tack vare Magnus, Felicia, Markus och jag som säkert åt drygt 20 bitar var) :D Lilla paltkoman efter det, skulle kolla en film men slutade med att jag och Josefina somnade i soffan och blev kvar där resten av natten :)

Har en del bilder men batterierna i kameran är slut så de kommer upp en annan gång!
Hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0