Lörsöndag

Vem fan hade kunnat ana att det är lördag idag, känns ända ut i fingerspetsarna som en söndag! Går runt i lägenheten i myskläder, Ida, Magnus och Josh gick precis tillbaka till jobbet efter en sen lunch/tidig middag. Måste ju utfodra stackarna, fick jag dessutom nånting att göra :) Dagen har varit otroligt bra, vaknade rätt så tidigt och drog hem till en rätt så sliten Josh. Tog med mig bruttan och Magnus och så blev det strohandling, vi var nämligen 10 pers som skulle ha amerikanska pannkakor. Gjorde smet på 2 liter yoghurt och 1 kg mjöl bland annat, tog mig 1,5 timme att steka alla jävla pannkakor.. Men men, gott blev det och kommer garanteras göras om :D

Mös lite hos Josh innan alla började jobba vid 15. Gick hem och unnade mig ett bad med tända ljus och mys, somnade givetvis men överlevde ändå! Ja sen var det bara att laga mat och så nu sitter jag helt plötsligt här. Ska kolla lite serier och sova sjukt tidigt, blev som vanligt inte mycket sömn inatt och imorgon jobbar jag 8-17 så det kan behövas!! Slänger upp lite bilder från igår, hade sjukt roligt!

Kom till Josh, fick både håret och sminket fixat :)

Bettan fixade håret och Felicia grejade sminket!

Kvällens otrooligt läckra värdinna, Josh!

Jag, Felicia, Ida, Annika och en väldigt trött Andreas

Magnus och Christian i taxin mot PV

Idafisen :)

Vi var lätt längst i hela PV igår!

Partypeople

Lovely!

Annika och Josh :)

Felicia, Bettan och en av natives DJ's

Bästaste

Fyllekäk deluxe


Sjukt gott :D

Slänger nog upp en del av bilderna på FB också, orkar inte ladda upp nå fler :P Ska kolla några avsnitt Greys och antaligen somna rätt så omgående!



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0