Kesomänniska

Förstår inte riktigt, men nu när jag är här så har jag helt plötsligt blivit väldigt förtjust i keso, något som jag endast vid nödfall ätit istället för grädde till pannkakor tidigare. Äter det till min sallad på lunchen, och tillochmed på mackan! Hur fan gick det här till? För att inte tala om havregrynsgröt?! Hade en kort period med havregrynsgröt till frukost på hotellet, men mer för att jag ville vara nyttig än för att jag tyckte det var gott. Nu är jag nästan lite förbannad på Ida för att hon glömde köpa bananer så att jag inte kunde äta gröt till frukost, hur fucked up är inte det?!

Jaja, blev ingen vattengympa för lilla Josh mådde inte riktigt hundra imorse, då är det fan bättre att låta bli. Drog ut på en promenad istället så nu har jag fått värsta skavsåren :P Har blivit sjukligt morgonpigg sen jag kom hit också, nu är klockan inte ens åtta och jag har redan varit ute och gått och ätit en ordentlig frukost ute i solen :D Jo, you heard me, solen skiner ute!! Lyckades tajma in min lediga dag på en riktig toppendag vad det ser ut, hoppas bara det håller sig! Himlen är i alla fall så blå den kan bli och än så har jag då inte sett några moln! Håll tummarna för att det fortsätter vara såhär gött!!

Ska slå ner rumpan på balkongen igen och läsa klart boken jag började med i förrgår (den är faktiskt riktigt bra) i väntan på att Felicia ska vakna till liv så vi kan lägga oss och pressa :D Tar en massa bilder och uppdaterar ikväll! Såhär tänker jag förresten glädja alla malteser idag:


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0