Hjulexperten

Snart får jag äntligen sluta, har varit en otrolig lång dag även om tiden går rätt så fort.. Hur nu det gick ihop? Har i alla fall lyckats med tre sälj idag, börjar ju på att bli värsta säljexperten :D

Ska direkt till gymmet för workout med Josh, dessvärre är det strömavbortt här på Malta så det kanske slutar med en långpromenad istället.. Ska ta med mig så jag kan laga lite mat hemma hos Josh sen, de har gasolspis vilket givetvis är till fördel när strömmen är av :P Få se hur resten av kvällen spenderas, alla planer blir ju liksom lite förstörda när strömmen är borta, tydligen kan det vara såhär i flera dagar! Måste införskaffa mig en ficklampa!

Kommentarer
Postat av: Faster

Ett av mina tips till Sara inför Indien: lampa! För blir det svart, blir det jävligt svart. Tror det är detsamma på Malta faktiskt. O reflexer är inte heller fel!

Ha de så gött.

Kram Faster

2010-03-22 @ 19:56:05

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0