Hemlisar

Imorgon ska jag turista igen, med Josh som bästa sällskapet :) Ska börja med att ta färjan till Valletta och fixa mitt ID-kory och bankkonto (kanske inte så turistigt men måste passa på när jag är ledig!), sen blir det hotellfrukost någonstans i huvudstaden är tanken! Ska knalla runt lite där och kika och kanske åka till Sliema för lite shopping om vi inte hittar vad vi söker.. Sen är det ansiktsbehandling på Les Meridien (hotellet där mitt gym ligger) för hela slanten och det ska bli såå skönt! Min hy behöver det verkligen! Ska unna mig en dag i lyx imorgon för resten av månaden kommer ju som jag tidigare nämnt inte kunna levas som man vill i alla fall.. Bajslön.. Jaja, det kanske blir bättre snart!

Efter ansiktskuren hoppas jag att vi hinner med att åka med en sån turistbuss som går runt typ hela Malta! Ska dock på hemlis också, kan inte tala om vad det är för något men kanske nästa vecka :) Ska i alla fall bli sjukt roligt, håll alla tummar och tår för att det ska gå bra! Nej, ligger nerbäddad i sängen, mumsandes på en av Idas kakor. Kände att jag kunde unna mig ett par eftersom jag tog mig till gymmet imorse OCH har gått värsta långpromenaden ikväll :) Är ju dumt att vara för nyttig eller hur? Ska kolla ett avsnitt Greek och sno en kaka till :D

Puss på er!


Huvudet på flaska?


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0