Gröt

Skönt att äntligen vara hemma! Lämnade lägenheten halv sju imorse och begav mig till gymmet, har bara varit hem en sväng för att käka lunch så det har varit en sån mastodont-lång dag igen.. Blir många sånna när det ska hinnas med träning och umgänge och det ena med det tredje.. Men som sagt, nu är jag i alla fall hemma och sitter vid köksbordet med en efterlängtat tallrik gröt. Ska snart krypa ner under täcket, är helt slut.

Måste först bara säga att Josefine inte kom iväg till Barcelona, henens flyg var inställt på grund av det vädret du hade sett om på nyheterna mamma. Så nu ligger stackaren hemma istället och är sjuk, och här på Malta råder det regnväder för tillfället :P Var nog inte riktigt hur hon hade tänkt spendera sina semesterdagar stackarn. Men imorgon ska vi i alla fall ut och dricka alkohol så då får hon dränka sina sorger!!

Var även en anonym som hade frågat om gitarrandet (kan det ha varit kusin tro?) men det går tyvärr lite segt. Fan, tiden räcker inte riktigt till!! Men jag ska lära mig, det har jag verkligen bestämt mig för! Gäller bara att få ro i kroppen till att sätta mig ner och träna :P Är en till tjej på jobbet som köpt gitarr nu nyligen så hon ska nog hjälpa mig en del :)

Nej, nu sängen!


Kommentarer
Postat av: Knaaaasen

Det var saklart jag som fragade om gitarrandet :D

Alltsa, jag vet inte vad jag ska saga om just Mumbai, bara helt otroligt patrangande. Men vi har hort fran typ alla som har varit i Indien nu att det ar otroligt dumt att forsoka sig pa Mumbai det forsta man gor. Och vi kommer skippa norra indien helt och hallet och bara halla oss till sodra. BADA ar typ det enda vi har i huvudet. Det ar varmaste arstiden har nere nu och vi typ DOR. OMGOMGOMGOMG. Men vi har traffat en asskon polack som heter Peter sa som sagt, vi hankar honom till Goa imorn. Sa ska vi dricka lite ol pa stranden och baaaaada.

Puss!



Och nej, nasta ars resa ar redan planerad. Australien it is!

2010-03-11 @ 19:21:24

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0