Grillkväll och solning

Slänger upp lite bilder från igår och idag, var längesen det kom upp bilder här..


I väntan på bussen..

Ööh.. snyggingar?

Mästerkocken Magnus in action. Världens godaste rödvinssås!!

Grillspett

Sammanhållning på taket

:D

Hela gänget :)

Josh stod för påläggsuppläggningen och jag fixade smoothiesen

Hittills godaste frukosten! (Eller pancakes tar nog denna men fan så gott det var!!)

Bästaste Josh :)



Nu ska jag powernapa sen blir det gymmet för hela slanten, sushi och en kväll i raggaens tecken :D Kommer ta en massa bilder ikväll, orkar jag slänger jag upp dom imorgon efter jobbet!! Någon som är sugen på bio imorgon förresten? Går det bio på söndagar här på Malta?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0