Grattis Storebror!!

Grattis på födelsedagen snygging! Hoppas du får en grymt bra dag och massa presenter och hoppas för guds skull att ingen har tvingat upp dig ur sängen än :) Grattiskramar i massor, presenten levereras om exakt 8 dagar och kanske 14 timmar eller nåt sånt :D

Och självklart så kan jag av någon anledning inte ladda upp den enda bilden jag kunde hitta på dig såhär på morgonkvisten men det kommer en, jag lovar!!

Själv är jag hemkommen från gymmet för inte så länge sen. Blev ingen sovmorgon, gick istället upp redan halv sex vilket är i liite tidigaste laget.. Men men, kalorier har det bränts och jag hann till och med hem för att äta en ordentligt frukost innan jobbet som jag nu börjar få lite bråttom till! Hoppas ni övriga får en bra dag också!


Kommentarer
Postat av: Faster

Älskade gumman, sluta! räkna kalorier.

Syns till helgen.

(paps har insett att "bruna-armar"tävlingen är förlorad.)

2010-03-31 @ 22:33:03

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0