Gegen das gym

Fy fan, känner mig lite sliten idag :P Trött som hejsan men det kan inte hjälpas, ska ta mig till gymmet nu och sen blir det storhandling och pannkaks-produktion.. Vädret är tyvärr itne så bra idag heller så det kommer bli en riktigt lugn dag med förhoppningsvis massa film och umgänge med trevligt folk! Ikväll är vi ett gäng som ska göra egen sushi också, kan ju bli spännande :D Lovar bilder och kommer de inte upp ikväll/natt så fixar jag det imorgon :)

Btw, på torsdag kommer Joanna hit! Hon är besökare nummer 1 så ska bli jävligt spännande och se om hon tycker om det lika mycket som jag och Ida gör :D

Hoppas ni får en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Hejsan !

Låter som en skön dag med litet av varje - själv skall jag ta Kalle på promenad, lösa Melodikrysset med pappsen på panget, mysa med Edwin som Anna skall droppa här medan hon åker skidor med sina vovvar. Jag tror att dammsugaren skall få litet motion oxå !



Pussar i massor !

Skall hälsa farmor att brevet kommit fram, Kul !

2010-03-27 @ 09:53:07

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0