Detox-diet

Haha ja, nu har jag och Josh kommit överens om nånting dumt igen :P Ska köra en detox på 1 vecka, funkar det bra kanske vi tar 2. Gör det av flera anledningar faktiskt, min mage är fortfarande inte hundra sen jag var sjuk, resultaten från träningen behöver lite hjälp på traven och en nyttigare kost skulle verkligen inte skada :P Så, första dagen idag :)

Såhär kommer min dag vara: fruktsallad till frukost, ett äpple och en liten smoothie till mellanmål, lunchen kommer bli en sallad, advokado (ja, jag ska lära mig äta advokado!!) med keso till mellanmål och middagen är lite oviss ännu :D Hittade en bra sida med goda recept och varierande kost, Detox-diet.nu . Ska bli intressant att se hur det funkar, håller tummarna för att det ska gå bra!! Vad vi i huvudsak måste undvika är: kaffe, svart te, alkohol, rött kött, socker, tobak, animalistiska produkter samt mat som är processad och raffinerad.

Så det är ju bara att hålla sig till allt annat! Kan avlägga en rapport sen om hur fan det här gick :P Nu måste jag tillbaka till jobbet, även om det inte finns ett skit att göra idag!!

Mat!!



Kommentarer
Postat av: bitte

Hej har en tävling på min blogg där jag tävlar ut skönhetsprodukter.



Delta gärna

http://www.lovemercury.se//2010/march/tavlingsdax.html

2010-03-15 @ 20:15:22
URL: http://www.lovemercury.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0