Chattvärd :D

Nu sitter jag egentligen och har fullt upp (inte riktigt kanske :P ) med bertil-chatten, men slänger in ett inlägg nu för ikväll finns det inte tid! Ska nämligen ut ikväll och drar direkt till Josefine för att göra mig iordning efter jag slutat klockan 22. Så denna fredagkväll kommer spenderas i Pachville, och jävlar vad jag ska shaka! Hade tänkt ta det lugnt med alkoholen ikväll med tanke på onsdagens bravader men det tycker tydligen inte Annika så vi får helt enkelt se hur det här går :P

Imorgon klockan tolv ska jag bjuda typ 12 pers från jobbet på amerikanska pannkakor hemma hos Josh och Pelle, lär ju få börja steka redan vid halv elva :P Så får bli en längre updatering imorgon! Ha en bra fredagkväll alla!

Partyhumöret på topp!

PS. Nu skrev en av favoriterna i chatten "camilla du e makalös och underbar", måste väl betyda att jag är omtyckt va?





Kommentarer
Postat av: Faster

Varit på Cassels me far o Micke o lyssnat på Roffe Wikström.

O du verkar gå mellan gym o ett stadigt rus? Eller...

Gött o se att ni har de bra, o njuter av tillvaron, de e de man ska göra när man är i din ålder.

Kramar

2010-03-13 @ 00:11:23
Postat av: mamsen

hej svejs ! Ikväll blir det Tacos hemma hos Cilla o J-Å - Ullis o Johan är hemma från Trysil över helgen så det skall bli mys. Kvällen 19/4 är bokad för surprise för Petra o faster (som fyller imorgon söndag, Petra i fredags). Hann ju inte pröva spelet igår - nästa gång är ... ?? Ha det så bra !

Puss

Mums

2010-03-13 @ 18:38:07

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0