BBQ-night!!

Blir ett inlägg från jobbet, är rätt så lugnt och sen hinns det inte med :) Sov hemma hos Josh inatt så det var därför det inte blev något inlägg igår, inte tog jag några bilder heller så det kanske kvittade? Åt i alla fall som en häst, utan överdrift! Som min kära mor påpekat så heter lyxrestaurangen jag trodde vi skulle till Barracuda, Piccolo Padre är en typ restaurang/pizzeria som ligger under den lite lyxigare. Var ändå sjukt god mat, resturangen är hur fin coh mysig som helst och inte alltför dyrt heller. Ska definitivt dit igen, deras pizzor såg hur goda ut som helst!

Själv åt jag ungefär 5 bitar bruschetta till förrätt, en stor entrecôte (rare, skit god vilket är lite ovanligt när man beställer sånt kött på restaurang) med pommes och sallad och sen en stor bit chokladtårta med grädde till efterrätt. Snacka om att jag rullade hem till Josh! Hade i och för sig tränat innan jag gick dit och bara ätit fiskpinnar med ris till lunch så inte så konstigt att jag var hungrig kanske? Nej, får sluta med det här enorma intaget mat, det kan ju inte vara bra.. Nästa vecka, då jävlar! Då börjar jag om för femtioelfte gången :D Jaja, jag tränar ju i alla fall!

Är på bythjul idag, har gjort en sälj vilket innebär lite extra klirr i kassan. Typ 4 euro efter skatt.. Jaja, det är ju pengar, och hellre fyra euro extra på bythjul än inget extra alls i kvällschatten! Slutar nämligen klockan 18 idag, då blir det direkt hem till Josh där maten ska ligga på grillen och bara vänta på mig! Längtar som en toka!! Sen blir det bio ikväll, Avatar i 3D! Ska bli nice som attans!!

Nej, nu ska jag försöka göra något vettigt, läsa lite bloggar kanske?


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0