Älskade farmor!!

Idag när jag kollade i brevlådan hittade jag något som gjorde mig lite rörd; ett brev från sötaste farmor! Får aldrig brev, blev så jätte glad så jag var tvungen att öppna det innan jag ens hunnit upp till lägenheten :) Så skönt att höra att allt är bra med de gamla, saknar de nå fruktansvärt! Idag är det bara 13 dagar kvar tills vi är hemma och jag får kramas med de båda två :)



Ansiktsmasken som införskaffades idag var i alla fall bra som fan, hyn känns jätte len och det ska bara ta 2-3 omgångar tills man ser skillnad så jag håller tummarna. Denna jävla hy.. Kan den nånsin bete sig som en normal hy? Ena dagen är man torr och andra fet som en smörbunke.. Oftast fet som en smörbunke tyvärr :P Haha ja och så färgningen av håret då! Skulle lägga i min normala bruna färg bara för att fräscha till den och hur blev resultatet?

Bilden visar det lite dåligt men nu är jag tydligen svartrockare.. Fan.. Jaja, mörkt hår är ju snyggt och jag är hyffsat brun så ser ju inte sjukt blek ut i alla fall :) Skulle bli chokladbrunt och ja, choklad har ju många olika nyanser när jag tänker efter, mitt hår har nog färgen 95% kakao :P

Har hunnit med och baka kakor också, fick tråkigt så jag gjorde special-kakor. Special-kakor innebär att man tar vad man har hemma och hoppas på det bästa :) De blev svingoda, jag och Ida har ätit upp alla utom två som sparas till bästaste Josh för betygsättning.. Recept fås per begäran :D

Nu blir det väldig sen kvällsmat med pasta och köttfärssås, sen sängen och imorgon ska det tränas som aldrig förr! Pannkaksbrunch hos Josh så lär upp med tuppen om jag ska hinna med allt imorgon..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0