Stranden!!

Majskolven kokas, jag är klar och solen skiner, kan det bli bättre? Strandhäng hela dagen!! Eller strandsovning, har vänt på dygnet på nå konstigt vis :P I alla fall, mys ska det bli! Hur är det i Sverige? Skiner solen?
Här är ju nya skorna också! De kommer bli skitsnygga till klänningen! Smygvisar min nya tröja som jag "fyndade" igår också :) Är jätte skön, fast nu när jag ser den på bild påminner den lite om nå gardiner mormor hade när vi var små.. Jaja, den är snygg :) Nu ska här ätas majskolv! Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: annacarin

ja jag vill verklgien ner och jag lovar ta med mig hårfärgen om jag kommer:) men kommer jag så får det bli i slutet av sommaren för nu börjar det bli mycket jobb..



solen skiner inte i varberg idag. eller jo den skiner med det är massa moln emellan:( hoppas du får en trevlig dag på stranden. då får sola lite åt mig med:) pusssss

2010-06-23 @ 12:38:12
URL: http://annacarinsjoholm.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0