Sista dagen

Idag åker brudarna tillbaka hem till Sverige, kan inte fatta att de redan varit här en vecka! Kommer sakna sällskapet även om det ska bli skönt att få sova själv i sängen :) Ska lägga upp tonvis med bilder sen, tjejerna får skicka de bilderna de tagit sen för min kamera är ju fortfarande död.. Apropå den så har mamsen fixat så jag ska få den lagad, älskade mamma :) Mammor är otroligt bra att ha ibland!!

I alla fall, tjejerna är på stranden idag med. Är helt sjukt väder med 30 grader varmt, molnigt och mer vatten i luften än i medelhavet men ska det pressas så ska det :) Jag skulle också blivit med egentligen men foten är fortfarande väldigt svullen så det blir sängliggandes idag. Har tagit dundertabletter så nu känner jag mig lagomt full samtidigt som jag skulle kunna somna i vilket ögonblick som helst.. Så ja, sömn får det bli, svamlar mest bara ändå..

Hittade för övrigt ett filmklipp på världens sötaste, lillfisen kommer hit med syrran och pappa i slutet på augusti och jag lääängtar!

Kommentarer
Postat av: Sveinungviktoria

Very well done. I enjoyed the site.

2011-06-03 @ 10:45:10
URL: http://sveinungviktoria.blogstie.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0