Sängliggandes

Mår bra idag, känner mig helt återställd men vågar inte riktigt riskera så även denna otroligt fina dag får spenderas inomhus. Orkar inte bli sjuk igen så det är dumt att pusha eller hur? Var i alla fall ut och kollade på fotbollen i VM-byn här på Malta och tog ett spontanbesök i Pachville igår (fullständigt nykter skall tilläggas, drack över 2 liter vatten totalt under kvällen!). Kom hem tre och vaknade för inte så längesen vilket är lite konstigt, hade jag druckit alkohol igår hade jag redan varit uppe och ute för längesen! Aja, kroppen är allt lite mystisk ibland.. Ska underhålla mig själv med det kungliga bröllopet (tycker det är helt sanslöst egentligen men vad fan, jag är ju trots allt svensk) och hemgjorda smoothisar innan jobbet kallar. Hoppas ni får en bra dag!
Slänger upp bilder som Karin lagt upp på FB i brist på egna :)
Middag på hugos första kvällen
Jessica och Jennie :)
Hela gänget + okänd snubbe
Frukost på balkongen
Turister påväg till stranden
Ida och Jessica aktiverar sig
Redo för middag
För-mys på balkongen
I väntan på buss.. som vanligt..
Middag på Piccolo Padre
Påväg mot Mellieha Bay
Det får räcka för nu! Puss på er!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0