Nattprat..

Precis kommit hem från jobbet och hade ett förträffligt prat-behov. Det är då jag saknar att inte ha någon att väcka bara för att snacka skit, var får man tag på en sån tålmodig och tolerant sak? Borde för övrigt ha städat mitt rum och garderob insåg jag nu när jag kom hem, för jävligt skulle man nog lugnt kunna säga att det är.. Jaja, imorgon är en ny dag. Ville egentligen bara lägga upp en bild som jag hittat från båtpartyt som jag tycker är söt:
Det här är jag och Douglas. Visst ser vi lite kära ut? Douglas är trevlig och rak på sak, det konstaterades igår när han var sur för att jag var nykter. "Vad fan spelar det dig för roll om jag dricker eller inte?!" frågar jag lite irriterat. "Jamen va fan, jag tänker ju inte ens försöka få med dig hem om du inte är full!" fick jag till svar. Rak på sak var det ja.. Trevlig är han i alla fall vanligtvis, när England inte har varit värdelösa mot Algeriet.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0