Nattprat 2

Hemma i sängen igen, fortfarande ingen att snacka skit med.. Tänkte bara babbla av mig, så jag antar att det är ni som blir lidande. Förlåt i förhand. Har haft en väldigt oproduktiv dag, inte ens pallat städa eller tagit mig till stranden. Är nästan så jag vill säga att det är för varmt men kroppen har inte återhämtat sig från en vecka med Åsa och Angelinas AC. Imorgon, då blir det nog stranden! Eller städa. Något av det ska det bli i alla fall! För övrigt har jag ätit majskolv till lunch idag. Precis som man ska, med massa smör och salt och självklart med hela ansiktet. Det är mums. Nu borde jag nog ge mig. Gonatt på er!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0