Midsommarförberedelser

Ja det är klart, givetvis ska jag fira midsommar fastän jag är på Malta! Vad annars? Förberedelserna har börjat, håller för tillfället på med naglarna och senare ska håret plattas. Jobbar till 17 imorgon och allra senaste 19 ska vi vara på Tigne Lido Beach Club för svenskt midsommar firande. Det kommer finnas smörgåstårta, sill och potatis, grillat och så självklart svenska snappsar :) Ska bli otroligt kul, har längtat hur länge som helst! Har ju dessutom inte kalasat sedan förrförra helgen så nu går den så kallade PV-pulsen på högvarv :) Var dessutom och bytte skorna som jag köpte häromdagen, visade sig igår att jag inte kunde ha dem med tån, som för övrigt rent allmänt är lite förstörd sedan motionen i förrgår, så jag fick köpa ett par andra. Lite dyrare ja, men ack så mycket snyggare :)
Nu blir det kvällspromenad med Ullis och Angelina, måste försöka trötta ut mig lite för de senaste nätterna har inte varit nådiga. Låg i sängen innan 22 och kollade ändå på klockan sista gången vid tre-tiden.. Panik imorse förresten, vaknade av att telefonen ringde nio. Då var det från jobbet, jag börjar nämligen 08.45 :P Lite svettigt när jag 25 minuter senare var inloggad på datorn! Nej som sagt, kvällspromenix nu!
Puss och kram och glad midsommar om vi inte hörs innan dess!!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0