Majskolv

Är hemkommer från jobbet, fjärde 17-01 passet på raken. Ska bli måttligt skönt att vara ledig imorgon! Blir stranden med Ullsan och så fotboll för hela slanten! Ska försöka hinna med att träffa Joshen också innan hon lämnar ön för en riktig svensk midsommar :P På tal om midsommar så köpte jag midsommar-skorna idag. De är jätte fina men tror fan det kommer ta hårt på fötterna, får visa imorgon. För övrigt så har jag tagit efter Ullis och blivit beroende av majskolvar. Har ätit en till lunch de senaste 4 dagarna och det är ju så sjukt gott! Äter dom dessutom som man ska, halvt varma med så mycket smör som möjligt, lite salt på det och så med hela ansiktet så klart!
Längtar redan till frukosten imorgon, då ska jag fan unna mig en majskolv! Nu sova! Gonatt!!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0