Maaat!

Fan, längesen jag var såhär hungrig! Har varit på stranden absolut heela dagen,  avslutade med ett par glas rosé på strandrestaurangen med förträffligt trevligt sällskap måste jag säga! Dagen har helt enkelt varit underbar, jag har nog dessutom klarat mig från att bränna mig också :) Hemma igen, ska egentligen bara käka och sen kolla film med ullis eller möta joshen för en öl men som det verkar nu blir det dusch och sängen. Är så sjukt trött :P Och imorgon kallar jobbet igen.. Nja, ska nog mysa med mig själv ikväll, kanske kolla nya filmen The bounty hunter och somna till den, har inte somnat till en film på hur länge som helst!
Fortfarande lite hungrig trots att jag hetsåt min sallad, kanske just därför förresten :P Sallad med parmaskinka, fetaost och bönor, vardagslyx :) Nu duschen, hoppas ni haft en bra dag! Och ja Annacarin, vi kan nog säga att jag solat åt dig också :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0