Kärt återseende

Jaha, så hade man lagt 90€ på ett gymkort som gäller i en månad. Nu vet ni ju var jag kommer spendera all min vakna tid när jag inte är på jobbet.. Kanske är lika bra att det är så jävla dyrt? Så man blir lite mer motiverad till att gå dit menar jag? Skönt var det i alla fall, körde bröst och biceps så jag knappt orkade bära hem väskan :) Imorgon blir det fullt ös igen, som sagt så vet ni var jag kommer vara de närmsta veckorna! Enda nackdelen med att träna, jag har precis ätit vita bönor i tomatsås och 2 grillkorvar och är fortfarande hungrig som ett as! What to do?! Kan väl inte äta en burk vita bönor till? Då kommer ju fan magen säga upp sig alldeles :P Ska gå på skåpjakt, nånting hittar jag nog ska ni se.. Kvällen blir lugn med kanske ett bad och bok, eller en film i sängen under täcket? Valmöjligheterna är oändliga, känner dock att jag nog kommer somna vääldigt tidigt idag!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0