Gym gym gym

Fy fan så överambitiöst och blogga innan klockan åtta på morgonen.. Jag tror det här har utvecklats till ett beroende.. Eller så är det på grund av bristen på frukostsällskap? I vilket fall borde det vara olagligt att jobba en dag som denna! Solen värmer redan som fan, Ullis åker hem, jag vill sova lite till, det är varmt och skönt i havet, Zara har rea, jag har fått lön ja jag tror jag kan ge miljoner anledningar till att inte gå till jobbet idag. MEN, arbetslojalen är hög, ska slänga i mig min frukostsmoothie sen är det dags att dra.. Aa förresten, rubriken? Jag ska köpa gymkort idag, äntligen komma igång igen :) Börjar bli degigt som Åsa uttryckte sig :D

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0