Tillbaka från de döda

Känner mig levande idag, står och går och ska till att laga lite mat faktiskt. Hela min lediga söndag spenderades i sängen, det hjälpte ju faktiskt lite så det fick väl vara värt det. Jobbar 17-01 måndag -torsdag så denna vecka kommerju bli minst sagt osocial.. Är i alla fall ledig på fredag, då är det födelsedagskalas för hela slanten :D Ja jag fyller ju för fan år på torsdag!! Vet inte riktigt än hur planerna för kvällen ser ut men det får planeras när det närmar sig, kanske skulle överlåta ansvaret till Åsa? Nej, ska försöka bli riktigt mänsklig nu, göra ett riktigt försök i att sluta svettas och så småningom dra mig till jobbet.. Hoppas ni har haft en bra helg!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0