Svett i kubik

Har varit en minst sagt händelserik dag på jobbet måste jag säga. Började med polygraf test. Väldigt intressant upplevelse. Kanske låter konstigt och ja det är det väl, men det är något som de kräver att man ska göra på mitt jobb.. Skulle väl aldrig kunna vara lagligt i Sverige?
Fick massa spännen och grejer på fingrarna rätt så precis som på bilden ovan, fast utan de runt benen. Han som utförde testet var också JÄVLIGT speciell, försök er på att skämta med honom säger jag bara. Som min teamleader sa; "Det är ju ingen jag skulle vilja äta middag med i alla fall"..
Ja sen var det rätt så lugnt ett tag, när det helt plötsligt kommer två ifrån en annan avdelning, bärandes på en bricka med drinkar och iförda bastkjolar och hawaiiblommor! Av vilken anledning fick vi aldrig klart för oss. Och sist men inte minst, en timme kvar på jobbet och det är för tillfället rekordvarmt, självklart går ACn sönder. På 10 minuter var det ånga på allt och alla! Tänk er ett rum med 30 datorer och 1 fönster! You do the math :P Så nu är jag varm, sjukt trött efter en något sådär sömnlös natt och svettas fortfarande! Släpade dock äntligen hem en fläkt idag så nu jävlar ska här sovas ikapp! Först dusch dock.. Hoppas ni haft en bra dag?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0