Slagborr

Japp, det var den sovmorgonen det.. Halv åtta imorse började de, är det ens lagligt? Fan vad TRÖTT jag är!! Ska fan skjuta någon, omgående! Helvette, vilken bra start på dagen.. Ska ta mig iväg till gymmet och avreagera mig på nånting innan själva pilatesen börjar, sen ska jag tillbaka hem och sova ikapp lite innan det är dags att laga mat och städa lägenheten :P Hoppas ni haft en bättre morgon?
Typ såhär sliten känner jag mig..
Denna stackare satt förresten vid en busstation här på Malta 11 på förmiddagen i stekande sol och visste inte om det. Jag är säker på att om jag hade vågat lyfta på håret hade karln varit svettigare än fan själv! Och ja jag smygfotar folk jag ser ute i samhället!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0