Skärpning

Nattlig promenad hem från jobbet, visade sig vara otroligt skönt och inte alls speciellt läskigt trots en del skumma kvarter. Ska bli en tradition, går ju i alla fall nästan lika fort som att samåka med de andra i taxin.. Har varit alldeles för stillasittande på sistone, rastlösheten kryper fan i varje del av min kropp! Med det sömnlösheten så klart, är piggare än aldrig förr. Ska dock försöka sova så jag orkar upp till en promenad innan det blir alltför varmt imorgon, efter klockan tio är det lönlöst att ens tänka på saken!
Ida och jag på promenad när vi nyss kommit hit, liite svalare då :)

För övrigt så pågår planeringen om min framtid för fullt, som vanligt finns det miljoner tankar, valmöjligheter och vägar. Stora frågan är vilken jag ska kliva på härnäst?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0