Repris

Idag gör jag rakt av en repris på gårdagen.. Har varit på yoga (konstigaste yogapasset jag någonsin varit på!) och är nu hemma igen. Har käkat lite lunch och skulle kunna göra en massa skoj innan jobbet, få lite färg bland annat. Nej, istället tänker jag gå och lägga mig. Har inte sovit mycket inatt, jag slutade räkna myggbetten när jag hade passerat 15. Det är sjukt, de är så jävla aggressiva här! Och vilka jävla myggbett man får sen då!! Men, nu har jag garderat mig. Har gått på en riktig mamma-grej och köpt nånting som man sätter in i eluttaget och så ska det hålla myggen borta :) Längtar med spänning tills inatt då jag får undersöka detta nya påfund.
Sterminio - Min nya hjälte?
Igår efter jobbet var jag för övrigt till Juuls och hämtade biljett till deras partybåt imorgon, ska åka med Joshen och Annika :) Ska bli otroligt kul, har inte umgåtts med de på hur länge som helst! Nej nej, nu sova lite så jag orkar med jobbet ikväll!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Hej !

Partybåt - hm stålhätta på denna gång !

ja - dina myggor är tusan så mycket giftigare än våra, hoppas elmojängen funkar !!!

Puss

Mums

2010-07-13 @ 14:18:34

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0