Party?

För att börja detta inlägg måste jag ge poäng till faster, mitt utbrott idag kan ju faktiskt bara ha varit ett bevis på Ekehovs-genen :) Annars ville jag bara meddela att kvällen varit underbar, blev jag, Angelina, Dick och Bante på middagen så jag har matlåda ett tag framöver :D Har för övrigt precis kommit hem från PV`(vi som inte ens skulle ut!), första gången jag går ut utan VISA-kortet tappar jag givetvis pengarna till taxin hem.. Tacka fan för trevliga taxi-chaffisar. Lyckades flörta till mig skjuts hem för inte ens 6 euro när det normalt aldrig går att få för mindre än 10 :) Nej, börjar faktiskt jobba om mindre än tre timmar så jag ska lägga mig och sova, 2 timmar är minimum även för mig! Puss på er :D

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0