Morgonpromenix

Har precis kommit hem från PV, tog mig en promenad på ungefär 1 timma hem, istället för att lägga 10€ på en taxi :) Kändes rätt så vettigt när beslutet togs men nu tycker mina fötter om mig sådär lagomt mycket. Gick barfota mest hela vägen så de är lite trötta, för att inte säga skitiga! Jaja, de ska få vila nu, ska sätta på mig ögonbindel och krypa ner i sängen :) Var förbi den lokala affären på vägen förresten och införskaffade dagsfärskt bröd och mjölk, ska drömma om det och sedan njuta av det när jag väl vaknat igen. 

Blev inga bilder i PV men en del på vägen hem, bjussar på de :)
Nästan inte så jag vill sova..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0